• Key message
노스페이스 슈퍼에어다운 드론 어택(Air Down Attack)
• Award
2019 대한민국광고대상 – 옥외광고 부문 ‘은상’ / 2개 부문 Finalist
2019 스파이크아시아 – Outdoor 부문 ‘Bronze’ / Brand Experience & Activation / Entertainment 부문 ‘Shortlist’
2019 부산국제광고제 – Film / Outdoor / Interactive / Data Insights / Social & Influencer / PR / Direct / Media 부문 ‘Finalist’
2019 뉴욕페스티벌 – Outdoor – Ambient / Branded content&Entertainment – Live entertainments 부문 ‘Finalist’
Avant-garde&Innovation / Direct&Collateral 부문 ‘Shortlist’
2019 클리오스포츠어워드 – Out of Home 부문 ‘Silver’ / Experiential&Events 부문 ‘Bronze’
2019 애드페스트 – Outdoor 부문 ‘Gold’ / Brand Experience&Engagement 부문 ‘Silver’
Client
영원아웃도어
Brand
노스페이스(The North Face)